servatafarinan servatafarinan .

servatafarinan

ثروت ميلياردي با هوش كلامي

بررسي سرگذشت كساني كه يكي از اين ذهنيت ها را داشتند، نشان مي دهد هوش كلامي در موفقيت مالي تا چه حد پررنگ است.
موردي وجود نداشته كه فرد با داشتن هوش كلامي نتوانسته باشد به استقلال مالي برسد.

باورهاي ما رفتار ما را شكل مي دهند. مي توانيم بگوييم خصوصيات رفتاري افراد موفق يا شكست خورده ريشه در باورهاي آنها دارد.
به همين دليل با بررسي عادت ها و رفتار يك نفر مي توانيم تا حدود زيادي پي به ذهنيت غالب او ببريم. 

افرادي كه هوش مالي بالايي دارند هرگز از يادگيري دست نمي كشند.
اين يادگيري مي تواند در زمينه پول، هزينه ها، سرمايه گذاري، سهام و… باشد.
بازار پول و سرمايه مانند يك موجود زنده است كه دچار تغيير شده و رشد مي كند.

ثروتمندان پول را مثل هوايي مي بينند كه در آن تنفس مي كنند، يعني تمام لحظات روز خود را با آن درگير مي كنند.
به طور مثال در ماشين كتاب هاي صوتي موفقيت مالي گوش مي دهند، در دوره هاي آموزش بورس شركت مي كنند، با افرادي از جنس خودشان نشست و برخاست مي كنند و…

پول روش زندگي آنهاست و به همين دليل در كسب ثروت موفق هستند. داشتن هوش كلامي پيش‌زمينه‌اي براي ثروتمند شدن است. اما نياز به قدرت كلام در مواقع بحراني، قدرت اعتمادبه‌نفس، مهارت دفاع از حقوق فردي دارد. 

براي جذب ثروت ميلياردي بايد اين سه مرحله را در نظر داشته باشيد:

اولين و مهم ترين قدم اين است كه هدف خود را تعيين كنيد.
در مرحله دوم از كمك و مشورت افراد متخصص بهره بگيريد تا مسير مناسبي را در پيش بگيريد.
در نهايت به دنبال روش هايي باشيد كه با آن سواد و مهارت مالي خود را ارتقاء داده يا به كار بگيريد.

روش هايي كه مي توانيد مهارت مالي خود را ارتقا دهيد عبارتند از:

  • داشتن هدف مالي
  • تعيين اهداف مالي
  • استفاده از كلمات مثبت
  • پرداخت بدهي‌ها 
  • به روز بودن اطلاعات
  • افزايش دايره لغات مالي
  • تغيير باور

هدف مالي همان چيزي است كه براي حذب ثروت به آن احتياج داريد. 
افرادي كه هوش مالي بالايي دارند در انتخاب هدف مالي به اين موارد دقت مي كنند:

قابل اندازه گيري باشد: اهداف بايد قابل اندازي گيري و سنجش باشند. چون در اين حالت است كه مي توانيد پيشرفت خود را تحليل كرده و در صورت لزوم تغييراتي ايجاد كنيد.

قابل دستيابي باشد: اگر هدف را به قدري دور از ذهن تصور كنيد كه اميدي به تحقق آن نداشته باشيد، شكست مي خوريد.

واقع‌گرايانه باشد: اهدافي كه انتخاب مي كنيد بايد با شرايطي كه در آن هستيد تطبيق داشته باشد. اگر منطق پشت هدفگذاري نباشد، برنامه‌ريزي چندان موثر نخواهد بود.

قابل تصور باشد: فرقي ندارد هدف شما بزرگ است يا كوچك. براي آنكه محقق بشود بايد بتوانيد آن از قبل تجسم و تصور كنيد.

ايجاد اشتياق كند: شور و اشتياق سوختي است كه موتور تلاش را روشن نگه مي دارد.
اگر هدف شما در وجودتان ايجاد هيجان و اشتياق نمي كند، چندان موثر نيست.


برچسب: هوش كلامي، هوش مالي، جذب ثروت ميلياردي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۵۵:۰۵ توسط:مدير بلاگ موضوع: نظرات (0)

دوره كوچينگ

دوره كوچينگ

اين دوره، يك فرآيند توسعه شخصي است كه به شما كمك مي كند تا با بهبود خود، بهبود زندگي خود را تجربه كنيد. در اين دوره، شما با استفاده از تكنيك هاي مختلفي از جمله پرسش و پاسخ، تمرينات روانشناسي و مشاوره، به هدف هايتان برسيد و از زندگي خود لذت ببريد.

دوره كوچينگ به شما كمك مي كند تا به خودتان اعتماد كنيد و با اطمينان بيشتري به زندگي بپردازيد. با اين دوره، شما مي توانيد با فشارهاي زندگي مقابله كنيد و با افزايش قدرت شخصيتي، به روابط خود بپردازيد. همچنين، اين دوره به شما كمك مي كند تا سلامتي خود را بهبود بخشيد و با روش هاي سالم زندگي، به زندگي سالم و پويا دست يابيد.

دوره كوچينگ براي همه مناسب است، بدون توجه به سن، جنسيت يا شغل. با اين دوره، شما مي توانيد با شناخت بهتر خودتان و نقاط ضعف و قوت خود، به هدف هاي بلند مدت خود برسيد. با اين دوره، شما مي توانيد به عنوان يك فرد پويا و موفق در زندگي خود به رشد و توسعه بپردازيد.

دوره كوچينگ به شما كمك مي كند تا به عنوان يك فرد خودآگاه، خودتان را بهتر بشناسيد و با استفاده از تكنيك هاي مختلف، به اهدافتان دست يابيد. اين دوره به شما كمك مي كند تا با رشد شخصي، به رشد حرفه اي خود نيز كمك كنيد و به عنوان يك فرد موفق در زندگي خود پيشرفت كنيد.

براي شروع دوره كوچينگ، شما بايد ابتدا هدف هاي خود را مشخص كنيد. اين هدف ها مي توانند شامل بهبود روابط، بهبود سلامتي، بهبود كاركرد حرفه اي و غيره باشند. سپس، با يك كوچ تماس بگيريد و جلسات را برنامه ريزي كنيد.

در جلسات كوچينگ، كوچ شما را با تكنيك هاي مختلفي آشنا مي كند كه به شما كمك مي كنند تا به هدف هايتان برسيد. اين تكنيك ها شامل پرسش و پاسخ، تمرينات روانشناسي و مشاوره، تمرينات تمركز و تمرينات موثره براي مقابله با فشارهاي زندگي است.

دوره كوچينگ به شما كمك مي كند تا به عنوان يك فرد خودآگاه، خودتان را بهتر بشناسيد و با استفاده از تكنيك هاي مختلف، به اهدافتان دست يابيد. با اين دوره، شما مي توانيد به عنوان يك فرد پويا و موفق در زندگي خود به رشد و توسعه بپردازيد.

دوره كوچينگ يك فرصت بي نظير براي بهبود زندگي شماست. با اين دوره، شما مي توانيد به هدف هايتان برسيد، با فشارهاي زندگي مقابله كنيد و زندگي خود را بهبود بخشيد. پس اگر شما به دنبال رشد و توسعه شخصي خود هستيد، دوره كوچينگ را امتحان كنيد و به يك زندگي بهتر دست يابيد.

دوره كوچينگ دانشگاه هاروارد

دانشگاه هاروارد، يكي از معتبرترين دانشگاه هاي جهان است و دوره هاي كوچينگ آن نيز بسيار محبوب و موثر هستند. در اين دوره ها، كوچ هاي مجرب و با تجربه به شما كمك مي كنند تا به هدف هايتان برسيد و به رشد و توسعه شخصي خود بپردازيد.

دوره هاي كوچينگ در دانشگاه هاروارد شامل تكنيك هاي مختلفي از جمله پرسش و پاسخ، تمرينات روانشناسي و مشاوره روان‌شناختي، تمرينات تمركز و تمرينات موثره براي مقابله با فشارهاي زندگي است. اين دوره ها براي همه مناسب هستند و بدون توجه به سن، جنسيت يا شغل قابل حضور در آن هستيد.

دوره هاي كوچينگ در دانشگاه هاروارد با استفاده از روش هاي مديريت زمان، برنامه ريزي و ارتقاي اعتماد به نفس، به شما كمك مي كنند تا به هدف هايتان برسيد و به رشد و توسعه شخصي خود بپردازيد. اين دوره ها با توجه به نيازهاي شما، شخصي سازي شده و به شما كمك مي كنند تا بهترين نتيجه را براي خودتان بگيريد.

دوره هاي كوچينگ در دانشگاه هاروارد با استفاده از روش هاي نوين و موثر، به شما كمك مي كنند تا بهترين نتيجه را در زندگي خود بگيريد. با حضور در اين دوره ها، شما مي توانيد به عنوان يك فرد پويا و موفق در زندگي خود پيشرفت كنيد و به رشد و توسعه خود بپردازيد.


برچسب: كوچينگ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۲۳:۱۵ توسط:مدير بلاگ موضوع: نظرات (0)